Tältä näyttää meidän blogitoimistolla

Olin tänään muita aiemmin officella ja nappailin vähän kuvia meidän söpöstä työtilastamme. Uudenmaankadulla sijaitsevalle toimistollemme tulee pari uutta tyttöä paiskimaan hommia, joten kohta meitä on jo yhteensä 14.

Hiukan tugostahan tuonne tulisi, jos olisimme kaikki samaan aikaan paikalla, mutta käytännössä sellaista tilannetta tuskin tulee. Yleensä paikan päällä on korkeintaan viisi tyyppiä, muut huitelevat maailmalla, kotitoimistossa, kuvauksissa tai muissa hommissa.

Täällä majaa pitävät siis upeat vaikuttajakollegat Johanna, Julia, Sara, Carita, Veera, Janni, Mona, Kira, Kriselda, Vilma ja Lauri.

Teen itse yleensä töitä tuossa sohvalla, sillä löhöasento on ainoa jossa en saa hartioitani ja päätäni kipeäksi.

Olin tiistaina Newbien tilaisuudessa, missä sai treenailla kukkasidontaa! Tein maljakossa näkyvän kimpun ja jätin sen toimiston tyyppien iloksi. Tiesittekö, että kukat pitäisi asetella kimppuun aina samassa kulmassa? Eli jos haluaa tuollaisen laajemman kimpun, pitää asetella varret yhteen isossa kulmassa. Ja tiesittekö, ettei imupintoja saisi koskaan leikata saksilla vaan tosi terävällä veitsellä? Uusien imupintojen leikkaaminen ja vesien vaihtaminen voi pidetää leikkokukkien ikää monella päivällä.

Toimiston tyttöjen joukossa on muutamia hihhuleita, minkä voi huomata vaikka kristallista sohvapöydällä ja intuitiokorteista hyllyn päällä.

Officemme oli ennen vaatekauppa, mistä löytyy vielä vinkkejä teippausten ja pitkän rekin muodossa…

Aika moni on kiikuttanut tupaantuliaisiksi skumppapullon 🙂 Ja onpa täällä pidenny jo yksi PR-aamiainenkin!

4 Comment

  1. Jo on söpö toimisto, malttaako tuolla hommia tehdä ollenkaan. Onko teillä jotkut pelisäännöt, ettei mene ihan hulinaksi? Tarkoitan noinniinkuin työrauhan suhteen.

    1. Ei olla ainakaan vielä kaivattu mitään pelisääntöjä! Jos tarvitsen työrauhaa, en mene toimistolle vaan jään kotiin 🙂 sellaisessa normaalissa pulinassa ja hälinässä voin kyllä yleensä tehdä töitä, mutta esim puhelinhaastatteluja en tuolla tee.

  2. Hieno toimisto! Kiva idea jakaa työtila. Itsekin mietin onkohan teillä joku varauslista tai ”lukujärjestys” milloin kukakin on paikalla. Onko tarkoitus tehdä siellä töitä (rauhassa?) vai järjestää juttuja/tapahtumia tai viettää aikaa kolleegoiden seurassa inspiroituen tai suunnitella ja tehdä yhteisiä projekteja? Vautsi vau joka tapauksessa 🙂

    1. Ei ole varausjärjestelmää, kaikki mahtuvat tarvittaessa, mutta käytännössä sellaista tilannetta tuskin tulee. Toimistossa tehdään kyllä ihan normaalisti, itsenäisesti töitä, mutta jos mulla on esim haastattelu, niin en mene toimistolle. Tai jos deadline pukkaa päälle, stressaa ja pitäisi keskittyä, en mene toimistolle 🙂

Vastaa

Nimi/nimimerkki tulee näkyviin blogissa. Email ei tule näkyviin.